Strategia lähtee asiakkaasta – mitä on ylivoimainen asiakashyöty?
Strategian ytimessä on ’ylivoimainen asiakashyöty’. Kirkkaasti määritelty ylivoimainen asiakashyöty erottaa sinut kilpailijoistasi ja antaa asiakkaallesi yksikäsitteisen syyn ostaa sinulta.
Selkeytän tässä artikkelissa tätä sekavaksi ajautunutta konseptia. Selkeys syntyy, kun ymmärrät ’ylivoimaisen asiakashyödyn’. Tämä on myyntisi kannalta tärkein koskaan kohtaamasi konsepti.
Jos pystyt määrittelemään kirkkaasti ja faktoihin pohjautuen ylivoimaisen asiakashyötysi, onnistut myynnissä 100-varmasti.
Lue lisää
Myyntistrategia – miten rakennat ylivoimaisen asiakashyötysi?
Myynnin kannalta keskeisiä menestystekijöitä ovat asiakashyöty ja erottautuminen. Kun nämä kaksi elementtiä painetaan yhteen, puhutaan ’ylivoimaisesta asiakashyödystä’. ’
Tämä on myyntisi kannalta tärkein koskaan kohtaamasi konsepti. Silti 98 prosentilla yrityksistä on tämä merkittävin myynnintekijä vielä hyödyntämättä.
Tuon tässä artikkelissa sinulle konkreettisia työkaluja ylivoimaisen asiakashyödyn löytämiseen ja kertomiseen asiakkaallesi. Näistä palikoista rakennat voittavan myyntistrategian.
Lue lisää
Myyntiprosessi oppivaksi ja asiakaslähtöiseksi
Myyntiprosessi mahdollistaa myynnin johtamisen. Myyntisuppilon yksinkertaistettu logiikka johtaa kuitenkin usein metsään.
Tulevaisuudessa oppivan myyntiprosessin tehtävä ei olekaan pelkästään saada asiakastasi ostamaan, vaan koko ajan oppia asiakkaastasi.
Yritän tässä kirjoituksessa rakentaa siltaa perinteisen myynnin ja modernin digimarkkinoinnin välille. Ja ennen kaikkea, yritän tuoda asiakkaan ja asiakkaasta oppimisen myyntiprosessin keskiöön.
Lue lisää